sobota, 5 listopada 2016

Trochę o mnie... :)

Hej wszystkim!
Od dawna chciałam zacząć blogować ale... No właśnie, czemu  nie zaczęłam? Brak weny, czasu, motywacji, a może wszystko naraz i jeszcze milion innych rzeczy.
Jeśli chcecie coś o mnie wiedzieć to powiem, że mam 16 lat, chodzę do 1 klasy liceum na humana (nie, nie mam zamiaru skończyć w McDonaldzie xD), od kilku lat jeżdżę konno i uwielbiam czytać. Piszę również swoje opowiadania i tu właśnie dochodzimy do sedna sprawy, a mianowicie znudziło mi się pisanie tylko dla siebie (i może najbliższych znajomych). Chciałabym się tym podzielić i zacząć publikować tu jedną (narazie) swoją historię. Tematyka? Ojoj, ciężko powiedzieć, ale wszystkiego po trochę. Więc jeśli lubicie zwariowane historie miłosne, przystojnych gangsterów, Nowy Jork i motocykle (albo po prostu lubicie sobie poczytać ;) ) to może będziecie zaglądać tu częściej? :D
Oprócz opowiadania myślę, że znajdzie się tu kilka książkowych recenzji, postów typowo lifestyle'owych (och och, perfect english :D) i... w tej chwili sama nie wiem, co jeszcze ;) Ale to wyjdzie w praniu. ;3
Takiego typowo wstępowego wstępu to chyba tyle, ale niedługo pojawi się prolog, który mam nadzieję okaże się dla Was interesujący.
Pozdrawiam cieplutko!
Little M. <3

PS: Ach, zapomniałabym! Jeżeli kogoś by zainteresował mój pseudonim: little, z powodu 160cm wzrostu, a M to pierwsza litera mojego imienia :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz